loading...
جوک و اس ام اس و خنده
گیداریس احمدی بازدید : 27 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (3)

 

 
دو تا خانم گلف بازی می کردن یکیشون توپ رو زد و با وحشت دید که داره صاف به طرف چند تا مرد که اون ها هم اون طرف تر گلف بازی می کردند میره و بالاخره توپ به یکی از اون مردها می خوره.
مرد دستاشو میذاره لای پاش وروی زمین می افته و از درد مثل سگ زخمی به خودش می پیچه خانومه میدووه به طرف مرده و شروع میکنه به معذرت خواهی و میگه: اجازه بدین کمکتون کنم !
مرده درحالی که دستاشو لای پاش فشار میداده و بی اختیار از چشماش اشک سرازیر بود با ناله میگه: نه خودش خوب میشه!
ولی خانومه که می بینه مرده خیلی درد میکشه باز میگه:
آقا من فیزیوتراپم و میدونم چه جوری درد شما رو بر طرف کنم و چون خیلی اصرار کرد آقاهه قبول کرد!
خانومه فوری دست بکار شد اول به نرمی دستهای مرد رو از لای پاهاش بیرون کشید و بعد سریع کمربند او رو باز کرد و دستاشو برد توی شلوار آقاهه و شروع کرد با دقت و نرمی اونجا رو به چپ و راست و بالا و پایین حرکت دادن و بعد که مطمئن شد آسیب بدی ندیدن به آرامی شروع کرد به مالش اون ها و بعد از ده دقیقه از آقاهه پرسید:
حالا حالتون چطوره؟
آقاهه جواب داد:
حالم که عالیه، ولی هنوز هم فکر میکنم انگشت کوچیکه دستم شکسته باشه
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آناهیتا در تاریخ 1391/09/27 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بووووووووووووووود - کاشکی من جای اون خانومه بودم

این نظر توسط arman در تاریخ 1348/10/11 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
من آرمان هستم.
وبلاگ خوبی داری اینو میشه از امار وبلاگت فهمید.
یه سری به وبلاگ armanyou.loxblog.com بزن .
ضرر نمیکنی.ولی بازم انتخاب با تویه.
تازه میتونی برای افزایش بازدیدت ما را با عنوان کسب درامد آسان از اینترنت لینک کنی
در انتها نظر یادت نره چون این نشانه ی شخصیت شماست.
راستی اگه دنبال کسب درامد مطمئن از اینترنت هستی حتما یه سری به پیوند ها بزن یه توی خبر نامه عضو شو.
لینک هم خواستی خبر بده.
یه کار دیگه که ما میکنیم اینه که اگه خواستی میتونی روی اون بنر های بالای صفحه تو سایت ما کلیک کنی و به ما خبر بدی تا ما هم همین کار رو برای شما انجام بدیم ...................این کار درامد خوبی داره...........اگه بلد نیستی زیر اون عکس ها یه لینک هست که میتونی عضو بشی.................دو یا سه تا کلیک کافیه ها............................
منتظرتم ..........ممنون که وقتت رو به من دادی.... بای

این نظر توسط شعبون در تاریخ 1348/10/11 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

جون بیا بقل عمووووووو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بگو بخند لذت ببر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 768